söndag, mars 23, 2008

Hallåja!

Uj! Det var längesen jag skrev här sist. Kanske dags att slänga iväg nått om vad som har hänt.

Jag har skaffat en iPod Touch 32gb som jag har låst upp med ZiPhone. Detta är ett av de bästa köpen jag gjort på väldigt länge. När man låst upp den, eller "jailbreak" som det egentligen heter, öppnas en massa saker upp i ipoden. T ex kan man installera spel och program på den. Det blir lite som en dator faktiskt. Fast i miniformat. Man kan bland annat surfa, spela spel, lyssna musik och kolla film med den. Om man som jag älskar att pilla med olika tema och utseende osv så finns det massor att göra. Om ni någonsin skaffar en iPod touch så kan jag verkligen rekommendera att låsa upp den med ZiPhone (den bästa jailbreaken på nätet). Det är busenkelt och säkert. Sen kan man styra sin browser till iPod Touch Fans för att få oändligt med inspiration och hjälp med att installera program och spel.

Malmö spelar mot Mora idag. Jag och farsan ska dit och heja på grabbarna. Hoppas på det bästa givetvis efter fiaskot i Ängelholm. Jag kan inte förstå hur man kan spela så ojämnt som malmö gör ibland. Mot RBK suger man ofantligt mycket men mot andra lag visar man på elitserieklass? What's up with that?
Nej, skärpning är vad som gäller. Vinst är det enda som gäller ikväll!
Jag gissar på att malmö kommer leda med 3-2 i slutet av tredje, Mora rycker målvakten och malmö petar in 4-2 i öppen bur. Så 4-2. Hoppas jag inte får äta upp detta nu!
FORZA MIF!

Inga kommentarer: